zaterdag 31 januari 2009

De laatste Nederlander gaat nu op Hyves....



Wekenlang is er thuis aan mijn kop gezeurd: wanneer gaat de laatste Nederlander nu eens online op Hyves. En daarmee werd gedoeld op het enige mannelijke teamlid in dit gezin dat notabene innnovatietrajecten begeleid. Er werd zelfs gewed bij ons aan de keukentafel. En ja, het zat er een keer aan te komen.

Ik ben actief in allerlei communities. Ik dacht dat ik dus wel genoeg berichtjes aan mijn hoofd had. Was geen excuus zei mijn dochter.

Maar echt stand houden kon ik natuurlijk niet. Onze jongste dochter (Eva-Lotta, 2 jaar en 3 maanden) zit nog niet op Hyves. Ik moest dat overigens wel navragen. Had me niet verbaasd dat één van de dochters op haar naam al een Hyve had.

Aan de andere kant. Laatst kwam ik in een community waar een man van 66 vroeg of hij mijn vriendje mocht zijn. Dat mocht hij van mij, maar ik kreeg toch rare gevoelens.

Nu ja, ik ga me maar eens storten op het buddypoken, de gadgets, de hyvegroepen, en de vriendjes van de vriendjes van de vriendjes.

Inderdaad, heel Nederland zit nu op Hyves.

3 opmerkingen:

Astrid zei

en waar is de link? ;-)

Mark Deckers zei

Tjonge en dat zeggen mensen die in de bibliotheek werken. Nou vooruit: http://knoikl.hyves.nl

steenwijk23 zei

en wanneer kom je bij onze bibliotheekhyve?? link heb je al:)